وضعیت بازار بیلت در ایران و ترکیه
نوشته شده توسط : hamiransteel

 

اخبار بازار بیلت در ترکیه

اخبار بازار فولاد حاکی از افزایش قیمت بیلت می باشد. البته این افزایش قیمت بیلت مختص کشور ترکیه است. اخیرا در ترکیه به دلیل رونق پیدا کردن بازار واردات قراضه و بهبود یافتن تقاضای میلگرد، بهای بیلت وارداتی و داخلی در ترکیه افزایش یافته است. فعالان بازار معتقد هستند که در روز های آتی شاهد افزایش تقاضا در بازار بیلت خواهند بود.

 بیلت سی آی اس 5 دلار نسبت به قبل از تعطیلات عید فطر بالا رفته 420 تا 425 دلار هر تن سی اف آر ترکیه می باشد. لازم به ذکر است که در کشور ترکیه، خریداران بیشتر به دنبال  خرید قراضه بوده اند تا خرید بیلت؛ اما پیش بینی می شود که تقاضای بیلت نیز بهبود یابد زیرا تقاضای میلگرد بالاست و همین امر سبب شده تا قیمت مقاطع نیز بالا برود و افزایش یابد. در بازار داخلی نیز بیلت 10 دلار رشد داشته 430 تا 440 دلار هر تن درب کارخانه شده است. با وجود این تفاسیر عده ای نیز در صدد فروش محصولات خود در رنج قیمتی 445 دلار می باند که دلیل این امر را می توان بالا رفتن فعالیت بازار و رونق گرفتن بازار میلگرد دانست.

 

اخبار بازار بیلت در ایران

عرضه کنندگان بیلت در ایران قصد دارند تا در آینده ای نزدیک، قیمت بیلت را افزایش بدهند. طبق گزارش جدیدی که از موسسه متال اکسپرت منتشر شده است، به دلیل رشد قیمتی که اخیرا بیلت سی آی اس تجربه کرده است و افزیش قیمت های بیلت وارداتی در ترکیه، ایران در صدد آن است که بهای بیلت را افزایش بدهد.

 گفتنی است این انتظار نیز وجود دارد که میزان تقاضای خارجی نیز افزایش یابد. احتمالا بیلت حمل سپتامبر ایران 394 تا 400 دلار هر تن فوب خواهد شد که نسبت به معاملات نیمه نخست ژوئن 15 دلار بالاتر خواهد بود. قیمت فعلی بیلت سی آی اس 405 تا 410 دلار هر تن فوب شده است. بازار واردات قراضه ترکیه نیز صعودی شده وامید بیشتری به بازار بیلت داده است.

 





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: